Friday 10 May 2013

WANITA TERISTIMEWA

Salam Ukhwah wahai pembaca sekalian!

Pembaca yang dirahmati Allah, saya baru dikejutkan dengan berita seorang adik yang masih bersekolah dikesan sedang hamil hasil hubungan dia dengan teman lelakinya..Astaghfirullah..Semoga ujian ini membuka hatinya untuk berubah ke arah kebaikan..Aminn..

Bukan saya ceritakan ini untuk membuka keaibannya,,tetapi untuk menyampaikan secebis ilmu buat pedoman bersama-sama..Anda yang membaca ini mungkin wanita,,mungkin juga lelaki..Harapan saya cuma satu,bantulah untuk pelihara maruah ibu,adik perempuan,kakak,sepupu dan rakan-rakan perempuan sekeliling anda...

Senang je..Anda tak payah baca tulisan blog yg meleret-leret ni..Nanti bosan kan..Sila klik link you tube yang telah saya letak di bawah..Saya yakin 100% anda akan rasa satu keindahan dan semestinya mendapat semangat baru untuk terus berjuang mempertahankan maruah wanita Islam...


Terimalah petikan dari you tube "BUATMU WANITA":




Wahai sang kumbang singgahlah di hati bungadengan membimbingnya ke arah yang diredhai..
Wahai bunga nan mekar,,akan tiba masanya engkau dimiliki seekor kumbang yang bisa memelihara engkau sebaik-baiknya dalam peliharaan halal..Jangan dikejar sesuatu yang tidak pasti..



No comments:

Post a Comment

Popular Posts